MODALITATEA DE COMUNICARE A INFORMAȚIILOR ȘI ETAPE ORGANIZATORICE
După data de 29 septembrie 2025 se va putea activa CONTUL INSTITUȚIONAL DE E-MAIL (pașii de urmat sunt descriși la Managementul identității@ TUIASI https://sso.tuiasi.ro/auth/) și toți studenții din anul I –licență și anul I-master vor primi pe e-mail informații privind activitatea didactică și de secretariat.
- Principalele etape organizatorice, din primul semestru:
- Plata TAXEI DE ÎNMATRICULARE de 100 lei;
- Studenții își vor desemna un coleg ca responsabil al grupei, care se va prezenta la secretariat;
- Încheierea și semnarea CONTRACTULUI DE STUDII -modalitatea de lucru este stabilită de cadrul didactic- consilier de studii al grupei;
- Distribuirea carnetelor de student și a legitimațiilor de călătorie (se va anunța responsabilul grupei după 20 octombrie 2025).
- BURSE – informațiile sunt postate pe site: https://ieeia.tuiasi.ro/studenti/burse/
- În cazul unei solicitări pe e-mail, aceasta se trimite de pe contul de student, instituțional):
Datele de contact secretariat: https://ieeia.tuiasi.ro/despre/contact/
La subiectul e-mailului: nume prenume student, an de studiu, grupa, motivul solicitării
TAXA DE ÎNMATRICULARE la studii –anul I licență și master, an univ. 2025-2026:
ÎNCASAREA TAXEI de înmatriculare de 100 de lei se face în perioada 29.09-20.10.2025 doar pe platforma www.taxe.tuiasi.ro:
Didactic/punct de lucru: Facultatea de Inginerie Electrică, Energetică și Informatică Aplicată/taxa de înmatriculare
Se completează obligatoriu: Numele, prenumele și nr. grupei. La Numărul matricol se va completa tot numărul grupei!
Nu se trimit confirmări ale plății taxei de înmatriculare pe e-mail, la secretariat! Sunt generate rapoarte zilnice cu listele studenților care au plătit taxa de înmatriculare.
Sunt scutiți de plata taxei de înmatriculare studenții admiși ca români de pretutindeni (R. Moldova), studenții orfani, aflați în plasament familial sau case de copii, din familii monoparentale, cu dizabilități (se aduce la secretariat o copie simplă după documentele doveditoare), studenții ai căror părinții sunt angajați ai TUIASI, ai personalului didactic și auxiliar didactic în activitate și pensionar (se aduce la secretariat o copie simplă după documentul doveditor dacă nu s-a depus la dosarul de admitere).
